top of page
  • תמונת הסופר/תיפעת אהרן

שלושה סרטונים קצרים לעבודת מודעות עצמית ועצמאית

לכבוד שנת 2022, לאחר שנתיים מאתגרות על פלנטת כדור הארץ:), הנה שלושה סרטונים קצרים על מנת לפתוח צוהר קטן, קטנטן, לתוך נפשנו והרוח הפועמת בה.



סרטון ראשון - פחדים, שוטרים, וילונות

בעקבות מחאת הרופאים שהיתה ברעננה בתאריך 18.12.2021, אשר ביקשה להביא את כוחה של זכות האדם על בחירותיו גם בהקשר של פעולות רפואיות, נתקלתי במס׳ בני אדם, שוטרים במקצועם, רכובים על סוסים, עומדים במחסום על מנת למנוע מהמוחים - כך הבנתי בדיעבד - להגיע לצעדה ברחוב הראשי. תמונת השוטרים הממתינים על הסוסים היתה לא פשוטה, ובעקבות זאת כתבתי על כך פוסט (בקישור https://www.facebook.com/photo?fbid=3136415296677544&set=a.1559261467726276), וגם דיברתי את המילים בסרטון הזה:


סרטון שני - האדם שאני רוצה להיות

ממשיכים בסדרת הסרטונים, והפעם - כוחה של החלטה הנובעת מן השאלה שאנו מוזמנים לשאול את עצמנו: איזה אדם אני רוצה להיות? מה מתוך בחירה מודעת אני שם/שמה בתפיסות חיי כדי לעצב את עצמי מתוך חירות אישית?




סרטון שלישי - כאב כתעלת לידה ומפגש עם האחר

יש כל מיני חוויות בחיים שלנו, וביניהן חוויות של כאב - במישורים שונים: פיזי, רגשי, כללי יותר או אישי יותר, ועוד. הנה סרטון קצר על תפקידו של הכאב בחיינו כמשל לתעלת לידה שאחריה נולד משהו חדש; וכאפשרות לפגוש את הזולת, השייך אף הוא, כמוני, למשפחת בני האדם, מתוך ראייה מקרבת.





בברכת שנה אזרחית חדשה ובה כוחות עמידה עם לב פתוח, מבט של פתיחות, ומודעות ״אני״ איתנה לכל אשר יגיע.

19 צפיות0 תגובות
bottom of page